onsdag 9. desember 2009

Sapporo TV-tower og Odori Park White Illumination

Så kom jula også til Sapporo:)
Odori parken har blitt forvandlet til en skog av lysskulpturer. Og TV-tårnet rager som en lysende miniatyr av eifeltårnet over byen.

Vi tok turen inn til parken for å se på alle lysene på torsdag, og for å ta de siste bildene til fotokonkuransen som er senere i dag.


Utenfor TV-tårnet kan man bli tatt bilde av inni et lysende hjerte. Selvsagt måtte vi også, selv om vi var nødt til å trekke både Maria (som ikke er på vår gruppe, men som ble med for morroskyld) og Erlend opp på podiet!XD
Vi traff til og med på nissen!




Parken var vidunderlig harry:D Alle lysene gjorde oss utrolig glade vintermørket.

Etter å ha vandret i kulda i noen timer fant vi ut at vi ville ha mat. Og dro til nærmese Izakaya. Igjen ble det en dyr kveld. Maria var overraske over hvor lite mentorene mine tenker på penger når de spiser uteXP
Alle hennes venner er visst skikkelig gjerrige...

Her er Erlend som prøver å etterligne Aksel Hennie som Max Manus:P
Jeg synes han lyktes.
Selvsagt hadde de laks av beste kvalitet for sushien. :D
Maria som koser seg med maten.

Jeg har fått veldig smaken for varm sake om dagen. Kanskje er det vinteren som gjør det?
Jeg tok belgiske vafler til dessert, men angret da jeg fikk se hva Maria og Saharu bestilte:P

Det var en veldig vellyket dag, så får vi se om noen av bildene fører oss til seier i senere i kveld...

4 kommentarer:

  1. "Selvsagt hadde de laks av beste kvalitet for sushien. :D " Var det norsk laks eller? xD

    SvarSlett
  2. Sulten!!!!!!

    Hahaha..... tror Erlend hadde passet fint inn i Max Manus filmen. Kan se for meg han som en av gutta på skauen XD

    SvarSlett