mandag 28. desember 2009

Avslutning

17. desember var det avslutning på skolen. Vi skulle først ha en liten seremoni hvor vi skulle få diplomet vårt, deretter litt mat også skulle alle de som hadde tid og råd reise ut på byen.








Seremonien var fin. Det var mange taler og mye tårer. Ingen av oss hadde egentlig tenkt over hvor trist det var at vi skulle reise før Moe kom opp på scenen for å holde sin tale, oppløst i tårer. Ayami var ikke noe bedre, hun klarte nesten ikke å snakke, stakar.


 

Fujita tok, som vanlig en haug med bilder. Jeg lurer på hva de kommer til å bli brukt til. Jeg vil helst ikke i noen skolekatalog...



 Maten ble som vanlig servert i en av de små kantinene. Og som vanlig var det mye god mat. Kylling, risboller, kaker, og ikke minst frukt. Jeg har sakt det før, men det er noe jeg virkelig savner her.



Og folk hadde det gøy:)




Hele klassen hadde spleiset på skjerf til lærerne. De var utrolig fine, og temmelig dyre. Så jeg håper de kommer til å bli brukt:P




Deretter var det ut på byen. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med, fordi jeg ikke hadde tid. Jeg hadde ikke pakket ferdig eller vasket rommet mitt og vi skulle avgårde tidlig dagen etter, men Hikaru overtalte meg.
Det endte med at jeg dro fra uvasket rom:P



Jeg har lyst til å si at det var en morsom kveld. Men jeg brukte mesteparten av tiden til å gråte. Jeg klarte ikke slutte. Og det var ikke på grunn av alkoholen, alt jeg drakk var brus.

Jeg har det gøy her nede i Togane, men jeg savner virkelig Sapporo. Det er en by for seg selv.



1 kommentar:

  1. Awww :( Trist at dere drar fra hverandre, men er jo litt koselig A tenke pA at du fikk sA gode venner.
    Og nA kan det jo hende du kommer tilbake dit likevel ;)

    SvarSlett