tirsdag 29. desember 2009

Avreise

Avreisedag er aldri gøy. Men denne var ekstra tung fordi det virket som den aldri tok slutt.

Vi hadde funnet ut at det gikk buss direkte fra coopen nede i veien til flyplassen, så vi kunne dra en time seinere. Det var deilig. Så fikk jeg i det minste pakket ferdig og fått i meg litt mat før jeg dro.
Utenfor dormen hadde alles mentorer og folk fra IFA samlet seg for å si hadet til og, og da ble det selvsagt litt mer gråting:P

Jeg ville jo bare bli ferdig med det der og da, men flere av dem fulgte oss ned til bussen, og noen fulgte oss tilogmed til flyplassen, så vi sa vel farvel en tre ganger den dagen:(



 Bussen tok ca. en time. Jeg sov. 


Her er vi endelig på New-Chitose Airport. Yuki og Mathilda kom etter i bil.



Vi hadde vel alle overvekt, men ble positivt overrasket da det viste seg at vi fikk ha med oss 20kg og ikke bare 15kg som vi hadde trodd. Deilig:)



 Litt lunch før vi gikk på flyet gjorde godt.



Vi fikk vingeplass. Synes jeg alltid sitter der... Bortsett fra da vi fløy til Kina, for da satt vi bakerst.




Da vi endelig landet, etter en og en halv time i lufta klarte jeg å ta dette bildet. Selv synes jeg det er ganske kult.



Kun i Japan, ne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar