fredag 4. desember 2009

Forrige fredag dro jeg på bowling med mentorene mine:)
Jeg var temmelig dårlig. Kan nok ha noe å gjøre med at forrige gang jeg bowla, som også var min første gang, var da jeg var i Canada som 16-åring. Så det blir noe sånt som 8 år siden:P
Men gøy var det!


Meg og Hikari med 8kgs baller. Jeg brukte vel 9kg, men de var ikke like fine:P

Og Hikari vant rått! Men hun pleier å dra og bowle med familien...

Etterpå dro vi å spiste middag. Og siden jeg prøver å få de til å ta meg med for å spise så mye japansk som mulig dro vi for å spise yakitori. Som er grillet kylling på spyd. Man får andre ting og da:) Som svn på spyd, egg på spyd, mochi rullet i bacon (de jeg nesten ikke klarte å svelge..).

Og igjen endte vi opp med å spise for 3000yen hver.
Det blir allid dyrt når jeg spiser med disse to:P

1 kommentar:

  1. Yay, yakitoriiii!
    Fet bowinghall! Og søte kuler!
    Jeg innså også hvor dårlig jeg var til å bowle i Japan, men Tomoya skal alltid ha med en innsats når vi spiller, så jeg har bare måttet legge all konsentrasjon i å bli akkurat god nok til å slå han, hvis ikke blir det så dyrt XD

    SvarSlett