onsdag 9. desember 2009

Fotokonkuranse

Da var det over.
Og vi vant faktisk beste gruppesammarbeid:D
Begrunnelsen de fleste gav for å stemme på oss var visst at vi hadde klart å dra på flest steder, noe som betydde at vi hadde tilbragt mest tid med mentorene våre. Og at Erlend er kulXD
Så hvis man skal vinne en pris for godt sammarbeid er det best å med seg den gutten!XDXD

Vi skulle presentere ett bilde hver, og utenlandstudentene skulle snakke på japansk og japanerne skulle snakke på engelsk. Gud som jeg gruet meg. Men det gikk bra. Talen min var bare akkurat for lang for meg. Stemmen skalv ikke før helt på slutten.

Her er de fem bildene vi presenterte:

Først ut var Erlend med bildet han kalte "regn" eller "雨" på japansk.
Jeg synes det er et utrolig fint bilde og har litt lyst til å ramme det inn når jeg kommer hjem..
Her er mitt bilde. Jeg kalte det "Karene som sitter ved ilden". På japansk ble det "火のそばに座るおじさんたち".
Haruka kalte bildet sitt for "The strange woman from Boston." XD
Jeg har vel fortalt om denne dama før, så jeg trenger ikke gjenta meg selv.

Saharu valgte "Mr. Santa". Det hadde vært perfekt om Haruka hadde vært med på bildet, men hun var syk den dagen:(
Hikari kalte bildet sitt for "Circle of friendship" fordi hun syntes nissene så ut som oss:P

2 kommentarer: