lørdag 3. oktober 2009

På onsdag dro vi alle ut for å drikke. Baren som Ayami jobber for var med i et bar-til-bar-opplegg så hun inviterte alle på dormen til å være med.
For 3000 yen (ca. 200kr) fikk vi 2 drinker på hvert sted pluss snacks, og på det femte stedet kunne vi drikke så mye vi ville i en time:) Trenger jeg å si at vi alle ble litt mer enn god-fulleXD



Min andre drink den kvelden. Bailys med melk og krem:D
De eneste som ikke ble med var Mathilda og Olga. De har skaffet seg en del venner på skolen alt, og har nesten meldt seg litt ut av klassen.
Her er en haug med jenter som absolutt måtte ta bilder med gutteneXD
Meg og Erlend. Skal sies at han ikke hadde det så forferdelig som det ser ut som:P
Her klarer han ikke holde maska lengerXD
Duden til høyre er Cody. Canadier som slang seg på følget vårt. Han var lei av å være alene i Sappporo, og siden vi var de første utlendingene han hadde sett måte han bare ta sjansen.
Han var veldig hyggelig:)


Den fjerde baren hadde bilder på veggene av gjester som hadde vært der før.....
Nok om det:P


Siste stedet gav oss, som sagt, fri flyt av alkohol i en time og hadde loddtrekning.
Jeg vant ingenting, men Nils fikk seg et teppe.
Maria og Stein vant 1000yen hver seg:)
På vei hjem i taxi. Det ble litt dyrere enn forventet for sjåføren klarte å kjøre feil vei i 10 minutter...
Men vi kom oss da hjem og i seng til slutt.

Dagen etter var det gramatikktimer, og omtrent halvveis ut i første time ble Hiromi-sensei stille og så på oss.
"Var dere ute i går?" spurte hunXDD
Jeg var ikke den eneste som følte meg jævlig for å si det sånnXD

Etter lunsj skulle jeg, Maria, Moe og Aya til Sapporo for å handle. Siden fristen for å sende inn søknad for å ta Japanese language proficiensy test gikk ut dagen etter, dro vi først for å ordne det. Og halve klassen hang seg på, noe som frustrerte meg veldig. Aya og Moe sulle på kino på kvelden, så vi hadde ikke allverden med tid. Og jo fler man er, jo lenger tid tar det...
Da vi endlig var ferdig med å kjøpe søknader dro vi fra Sapporo stasjon og gikk nedover mot Susukino for å spise crepe.
Lea hadde bestemt seg for å være med oss selv om hun ikke hadde noen penger, så til slutt var vi fem jenter:)

Etter crepespising gikk vi for å ta purikura:


Og plutselig var det tid for Moe og Aya å dra, så de fikk ikke vært med inn på Cosmo for å handle. Men det var greit nok. Vi tre klarte å bruke nok tid, og ikke minst nok penger, alene vi:D Jeg kjøpte en kjole og en topp og en del smykker.

Så gikk vi for å spise gyudon. Japansk fast-food. Veldig godt og veldig usunt:P


Meg i ny kjole...Og her er et nytt bevis på at Erlend har vært inni en purikuraboksXD

4 kommentarer:

  1. Fin kjole du kjøpte ^^

    jeg har ikke kommet halvveis med sparinga til flybilletten en gang xD men få mer penger neste lønning da heldigvis :D

    Klem Stine

    SvarSlett
  2. Hei, Spiste du snegler? Enig med Stine, fin kjole=),og så gøy å møte en canadier da. Mormor synes det er veldig artig. Vet du fra hvor i Canada? XOX
    mamma

    SvarSlett
  3. hehe... nei, jeg turte ikke. Men Lars-Inge gjorde.

    Han var fra Vancover:) Det var litt gøy.

    SvarSlett
  4. Haha, eid. Fortalte du om inukchucken (elrnosåt) da eller? Sa du at vi også har vært der? :D

    SvarSlett