tirsdag 29. september 2009

Forrige uke hadde vi ferie. Det var veldig digg, men samtidig var det godt å komme seg tilbake på skolen på mandag.
Uka gikk for det meste med til å gjøre lekser, være syk og se på serier.

Jeg var også på kino. Jeg og Erlend hadde tenkt oss ned til Sapporo for å se om det gikk noen filmer vi hadde lyst til å se og deretter spise middag. Stein, Moe og Aya hang seg på, så vi ble flere enn det vi hadde regnet med, men det var jo bare kos:) Jeg hadde egentlig aldri snakket noe særlig med Moe, som er en av dorm advisorene våre, før denne dagen og fikk nå et bedre inntrykk av henne. Jeg håper vi virkelig at vi kan bli venner.
Hun er liten og søt, liker å pynte seg, yndlingsfargen hennes er rosa og hun er mer glad i Dinsey enn meg. Jeg skulle ønske jeg var henneXD

Vi bestemte oss for å se Tajomaru som så ut som en kul film, og jeg og Aya var enige om at den var verdt å se på grunn av Oguri Shun.
Siden jeg ikke fant noe skikkelig bilde av ham fra Tajomaru får dere klare dere med et fra Crows Zero:
Mens jeg lette kom jeg også over dette bildet av ham:Det var litt mer enn jeg trengte akkurat nå.XP


Vi kjøpe billetter og gikk for å spise. Aya og Moe tok oss med til en buffé-restaurant, hvor vi kunne spise og drikke så mye vi ville for 1700 yen. Det blir omtrent 100kr. Vi spiste så utrolig mye. Jeg forsynte meg flere ganger av frukten, for det er noe som er veldig dyrt her i Japan, så bare det gjorde det verdt pengene:)


Her er Moe med sin første runde med mat. Det var gøy å se disse små menneskene spise så myeXP

Aya med desserten.
Og her er min is. Første stedet hvor jeg har fått skikkelig fløteis. Ellers er det bare det jeg lærte å kalle for "fake ice cream" da jeg bodde på andre siden av dammen. Og det er ikke så veldig godt:(

Stein som ikke liker å bli tatt bilde av:P


Guttene løp rett til spillehallen etter mat og brukte opp en hel del yen på å spille Tekken. Vi andre tre syntes ikke det var så gøy, så vi gikk på shopping:D Aya kjøpte seg jakke, Moe en kjempefin ullgenser og jeg skaffet meg øredobber.
Er de ikke nydelige? Da jeg dro fra Norge tok jeg ikke med meg noen smykker, for jeg visste at de har så utrolig mye fint her, og jeg hadde lyst til å kjøpe nnye ting:)

Vel da vi kom tilbake for å dra med oss de spillegale til kinosalen fant vi dem foran trommemaskinen:) Jeg har litt lyst til å prøve det neste gang...


Uansett, filmen var virkelig dårlig. Tror vi alle ble temmelig skuffet. Hovedpersonen er en tafatt, liten mann som synes veldig synd på seg selv og griner hele tiden. Det ble faktisk et stort irritasjonsmoment litt ut i filmen.
Jeg har tenkt å se den igjen, med tekst, for å se om mine teorier om personene er riktige og for å se om han virkelig har noe å grine for. Men det er ikke noe jeg betaler for igjen...

4 kommentarer:

  1. Ohh, jeg har lys til å se Tajomaru! Selv om du sier den er dårlig.
    Og jeg har et bilde fra filmen, men det maidkjole-bildet toppet alt XDD
    Øredobbene dine er kjempefine!
    Og trommespill er vanskelig XD Men morsomt.

    Gleder meg til å draaaa!

    SvarSlett
  2. Ikke sant!? Kunne ikke la være å legge det utXD

    SvarSlett
  3. Japanere + "gratis" mat = hours and hours of fun!!
    Husker da Inger og jeg var i Harajuku med Kuniyoshi..

    damn, den gutten kunne spise xDDD


    Og jeg får så lyst til å komme å besøke deg, siden Sapporo virker som en så mye festligere by enn Togane (ikke at det er den største utfordringen :P)

    Og.. Du ser så fornøyd ut! ^___^
    det gjør godt i hjerteroten...

    SvarSlett
  4. Åååååååå!!!! Trommer! Håper de har sånn når jeg kommer på besøk ^^

    SvarSlett