fredag 25. september 2009

Siden vi skal på Roch'a'trench-konsert på Maria sin bursdag har jeg fått konsertånden over meg og måtte sjekke ut om det er noen band jeg liker som har tenkt seg oppover til Sapporo før jeg drar ned til Tokyo.

Viser seg at 12, Diru og Giru er noen jævler og holder seg i Osaka/Tokyo-området, men LM.C og An Cafe kommer faktisk opp hit i begynnelsen av desember... med 2 dagers mellomrom. Må jo bare dra på begge!
Jeg er faktisk veldig elsk på LM.C for tiden, og jeg kan sikkert komme i An Cafe humør om jeg kjøper den nyeste cd'en deres:)

Vel, dere får kose dere med litt Rock'a'trench, så får jeg gå og deppe litt over at jeg ikke får sett 12012 på en stund, og håpe at de har en tur den måneden jeg tilbringer i Tokyo....

2 kommentarer:

  1. Har "会いたくて会いたくて♪" på hjernen, thankyouverymøtch XD
    Hvis 12 kommer den uka så skal jeg og dra! Om det så er på julaften!

    SvarSlett
  2. haha:) de er temmelig smittsom, ja...

    jeg og! Gjerne flere ganger!

    SvarSlett