torsdag 11. februar 2010

Hva skjedde?

Hvordan ble jeg en del av facebook, eller fjesboka, som det så ofte kalles i dette landet. (Petter vil vel påstå at det er en skam å kalle det ved noe annet...)

Jeg har lenge ikke villet være en del av dette, for jeg har følt at jeg rett og slett ikke trenger det, men så ble jeg oppringt av Anna, som jeg ble kjent med på folkehøgskolen i dag. Hun ville fortelle meg at Alexander McQueen døde i dag. For de som ikke vet hvem han er (i likhet med meg>.<) så er han en designer fra Storbritania.

Man kan lese mer her: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6989665

Det var utrolig koselig å snakke med Anna igjen, selv om det var om noe så tragisk som at noen har tatt livet av seg. Og det fikk meg til å få lyst til å få kontakt med folk fra folkehøgskolen igjen. Så da ble det facebook på meg:P



I tillegg har jeg og Cecilie startet blogg sammen. Fordi vi har startet godteripakt. Julie er forsåvidt med på pakten, men hun er ikke noe glad i å blogge, så hun holder seg unna den biten.
 Så for de av dere som har lyst til å lese om at vi torturerer oss selv kan lese her:

http://selvtortur.blogspot.com/

6 kommentarer:

  1. Hihi, velkommen til fjesboka XD Og jeg skal så totally følge pakten deres og heie ^o^/ Jeg leser jo alt mulig uansett.

    SvarSlett
  2. Jo, takk:P Det måtte vel skje en gang.

    Og jeg er veldig glad for at vi ihvertfall har fått en leserXP Det varmer...

    SvarSlett
  3. hey,,,, jeg skulle jo være med på blogg-greia. Cecilie fikk jo mailen min og alt jo >.<

    Ps! Alexander McQueen hadde noen fete klær, husker jeg så noen bilder fra en motevisning. Synd at han valgte å ta livet av seg u_u

    SvarSlett
  4. Seriøst? Jeg trodde du sa nei...
    Men skal sende deg invitasjon nå:)

    SvarSlett
  5. hehe.. alle gir etter for presset til slutt.. :P HAHA! genial adresse til siden! :P Lykke til! ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk:) Det kommer til å trenges.

    SvarSlett