søndag 1. november 2009

Desune

I går snødde det. (Blir slått i hodet av Maria med en paraply...) Ok, det sludda. Men poenget var at det plutselig var kaldt nok til at regndråpene frøys.
Det kom som et sjokk på oss alle, for dagen før hadde det vært varmt nok til å gå uten jakke.

Det var alt for i dag. Nå er jeg så trøtt at jeg sovner foran pc'en. Rock'a'trench-konserten blir skrevet om i morgen.

I mellomtiden må jeg få anbefale Firefly. En Fox-serie som ble avlyst etter første sesong. Noe som er en skam. Den er virkelig god. Heldigvis er det blitt laget en film og en tegneserie for å avslutte historien. Her er en trailer laget av en fan:



Om det er noen som vi se er det bare å si i fra. Jeg har den.

1 kommentar:

  1. Glede meg til å høre om konserten
    Og nå snør det her hos oss=) Men det legger seg nok ikke enda.=(

    SvarSlett