torsdag 22. juli 2010

Tilbake fra de sovende

Da var det 5 måneder siden sist jeg skrev noe her. Så folk har vel glemt at jeg eksisterer eller no:P

Men nå har livet mitt begynt å få litt struktur igjen, så da føler jeg også at jeg har litt mer overskudd til å dele med andre igjen.

Hva har skjedd på de månedene?

Jeg flyttet inn hos Mormor.
Jeg søkte reiselivslinja på Treider.
Jeg strøk i japansk D:
Jeg kom inn på Treider :)
Jeg fikk sommerjobb på kontor i et turistselskap.
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke får mer penger fra lånekassa :(
Jeg begynte å se etter ny jobb.
Jeg fikk deltidsjobb på Kremmerhuset hvor kusina mi er sjef :P

Og det var de månedene.

Nå om dagen jobber jeg fulltid hos Finn Carlsen Turistbusser. Noe jeg liker veldig godt. Og det får meg til å håpe at jeg endelig har funnet min plass. Jeg er jo kjent for å skifte mening om hva jeg skal bli like ofte som andre skifter... eh, ja du veiXD
Og bortsett fra sure kunder er det ikke mye jeg finner negativt i den jobben jeg gjør nå. Så jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen, og til å få meg en skikkelig jobb innenfor dette feltet.


Her er meg i sjefstolen. Får lov å sitte der nå som hun er på ferie:P
Siden jeg ikke er fast ansatt er jeg blitt litt kasteball her, og jeg må bare ta den pulten som er ledig. Noe som betyr at jeg har sittet ved alles pulter, brukt alles e-post og ikke aner lenger hvor jeg har gjort hva eller hvor jeg kommer til å få svar fra hvem:P Kan til tider bli forvirrende:P


Mamma er den av de som er fast annsatt som har vært her lengst. Tror de fant ut at det blir 10 år i år.
Det er også hennes fortjeneste at jeg fikk jobb her. Og hvis man ser bort i fra at hun er mor mi kan jeg si at hun er utrolig flink i jobben sin og har en tålmodighet med kunder jeg bare kan drømme om å få.


En av de nyeste bussene:) Kalt "Blåmann" på grunn av fargen.

Jeg blir her en måned til, så begynner skolen. Og jeg har absolutt tro på at jeg får bruk for det som jeg lærer her både på skolen og i jobben som forhåpentligvis følger:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar