lørdag 24. juli 2010

Alle verdens dingser

Dagen før vi dro på jordbærplukk dro jeg å spiste middag i den "nye" leiligheten til Yuri og Stephan.
De flyttet inn i februar, men ville ikke invitere noen før de fikk møblert skikkelig.

Yuri lagde sennepskylling. Det var utrolig godt.:) Må huske å få oppskriften før hun forlater landet. 
På grunn av en stor krangel mellom to felles venner ble vi sittende å snakke om hvor vanskelig det er å bo sammen, uansett om man er kærester eller ikke. Og det fikk meg til å tenke på hvordan jeg og Julie kunne krangle om de minste og dummeste ting om vi var sultneXD Mat har litt for mye å si på humøret mitt. Og jeg tror ikke hun vil si at jeg lyver når jeg sier at det samme gjelder Julie har det på samme måte:P

Stephan viste meg en skikkelig nyttig ting:)
Laptoppen hans konka for litt siden, og da fikk han et tips fra en kompis om å kjøpe denne:
Det er et omslag du kan putte på hard-disken som sitter i laptoppen, og vips så har du en ny ekstern hard-disk og alt du trodde du mistet da laptoppen din døde er nå tilbake. Genialt? Ja.

Det eneste man må passe på er at man har en SATA hard-disk og ikke IDE/PATA.
Man kan lese mer om det her.

Jeg sier bare at det er noe jeg kommer til å skaffe når min konker. Noe som er snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar