mandag 26. juli 2010

Watarus bursdag.

I helga hadde jeg Inger på besøk for filmkveld(er) og kos.
Hun kom på lørdag etter jobb, og vi startet med noen episoder Fringe (vi må tross alt bli ferdig med to sesonger før den tredje starter i september, og når vi begge jobber så mye som vi gjør og vi helst vil se dem sammen er ikke det alltid like lett:)
Så fortsatte vi med skrekkfilm. Jeg fant trailer på youtube (hvor ellers?:P) og vi syntes begge den så fet ut. Litt sånn, amerikansk versjon av "28 days later". Men likheten slutter vel egentlig ved "Folk blir infisert av et virus og angriper andre mennesker." Likte filmen, men tror jeg hadde fått et litt større utbytte hadde det vært litt bedre kvalitet. Får prøve igjen om noen år, når jeg har glemt detaljene. I kveld tror jeg at det blir 28 days, ihvertfall:D



For de som ikke husker eller (gud forby) ikke har fått med seg 28 days later:


Og som Inger så fint viser her, hengte vi som vanlig opp tepper for å ikke slippe inn noe lys:P
Sommertid er også innetid!



Dagen etter var dedikert til 12012. Inger har kjøpt den nyeste konsert-DVDen, så den måtte jo fortæres så fort som mulig. Og som alltid var det temmelig elsk. Wataru har som vanlig på seg altfor mye klær og svetter som en gris og danser så idiotisk som bare Wataru kan, Yuuske har fortsatt gjemt bort ansiktet bak et par "rock-star-****"-solbriller, Tomo er notorisk i å vise bare armer og har da klippet opp ermene på skjorta (som sikkert hadde sklidd ned uansett hadde den ikke blitt holdt oppe av vesten), Tooru ser ut til å gå på lykkepiller og Hiro har igjen en bukse jeg helst ikke vil se ham i.

Frokostbord:)

For de uinvidde kan dette kanskje høres ut som grunner til ikke å elske dem, men det er jo nettopp derfor det er så gøy å se på demXD Tullinger og dorks hele gjengen:D

Vi tok et lite avbrekk i DVD-tittingen for å dra i Leon sin bursdag. Ett år og greier:D Men det har jeg tenkt å skrive en egen liten post om....

Da vi kom tilbake og begynte å se på 12012-dokumentarer fant vi ut at Wataru ble 30 år på fredag!!!O_o
Så en forsinket: GRATULERER MED DAGEN; WATARUUUUUUUUU! :D <3

Til ære for ham skal dere få den nest nyeste singelen, "THE PAIN OF CATASTROPHE":




Og noen bilder, siden jeg synes han er en av verdens mest sexy menn. Uansett om han ser slik ut:
Spesilt om han ser slik ut:

Og til og med når han ser slik ut:

XDXDXD <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Haha, neste gang får vi prøve å laste ned en film som ikke er tatt opp på kino XD Forreste, har du lagt merke til at trailerne bare sånn gir deg hele føkkings filmen?f^^
    Omgz, jeg viogså lage en Wataru-post! Men hvis jeg geeker mere nå så tror jeg ikke jeg har noen lesere igjen XD
    By the way, så resten av første sesongen av Fringe O__o

    SvarSlett
  2. Haha, ja, jeg la merke til det da jeg så den igjen. Jeg er glad det gikk litt tid fra jeg så traileren til vi så filmen:P

    He, jeg tenkte litt det samme selv. Denne posten er vel kun interresant for deg og meg:P

    Kyaa! Jeg vil ha mer Fringe nååååå!

    SvarSlett