søndag 10. januar 2010

Roach 21. desember

Dagen etter at vi møtte Saki og Miki var en mandag og Cat var nødt til å dra på skolen.













Jeg hadde en sløv morgen og møtte Cat og Petter på Saiseriya, en restaurant nede i veien. Det var kos å se Petter igjen:) Han har bodd i Osaka dette semesteret, så det var lenge siden jeg hadde sett ham også.

Vi hadde tenkt oss en rolig kveld hvor vi endelig skulle få ryddet leiligheten til Cat og legge oss tidlig fordi vi skulle på fest hos Alex dagen etter.

Sånn ble det ikke.
Cat ble ringt opp av selveste Tama som lurte på om vi ville være med på en siste fest før de dro hjem til Okinawa. Herregud! Det er sånnt som ikke skjer!!XD
Det eneste vi kunne gjøre var å slippe alt vi hadde i hendene, ringe Lotte, kle på oss, sminke oss, dra med oss Petter og dra med siste buss inn til Tokyo.














Oppvarming på bussen....













På veien fant vi OsloXD Det er et gambling sted i Shinjuku..
 











Det var utrolig gøy, men jeg drakk altfor mye sake:P Igjen...













Det virket som en evighet til de skal komme tilbake. Heldigvis har jeg en del ting å gjøre i mellomtiden, så det går nok fort til neste konsert. Jeg håper bare de veit hva de vil gjøre på scenen neste gang:P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar