søndag 17. januar 2010

Jula 2009

På lille julaften ankom Guro Tokyo. Jeg, Cat og Inger skulle dra opp på flyplassen og møte henne.
Vi dro i god tid, men som vanlig klarte vi å rote det til og mista toget, så vi kom for sent:P
Sorry Guro! Men vi klarte da å finne henne til slutt...


Til middag den dagen spiste vi okonomiyaki, som må være min yndlingsmat her i Japan.



Dagen etter dro jeg, Guro og Inger inn til Chiba by for å shoppe. Inger ble med oss på Parco, Purikura og Gyudon før hun måtte dra på juledate med Tomoya.





Etterpå dro vi hjem til Cat for å spise kjøttkaker, grøt og godteri og åpne litt gaver. Selv om det var gøy var det veldig lite jul:( Men det er greit. Jeg har feiret stusseligere jul. Denne gangen hadde jeg mennesker jeg er glad i rund meg....

Første juledag ble det ordenlig gaveåpning og grøtspising og greier.

 
Inger og juletreet Petter og Kine hadde laget til julaften:)


Jeg fikk tilogmed gave av TatsuXD


Her er alle gavene jeg fikk:D

 

Senere ble det julesammenkomst og Kuniyoshi kom også og han lagde gløgg.

Kaka som Benedicte hadde laget dagen før. Den var veldig god!


Kine med gløggen til Kuniyoshi. Han hadde ikke nok sukker oppi, og han brukte cashewnøtter istedenfor mandler fordi han liker det bedreXD Men det var ikke så aller verst:P


Vi avsluttet med karaoke og innsmuglet sprit...


Petter, den gærningen, sang på koreansk!!!




Og her ser dere jenta som aldri hadde sunget før hun kom til Japan og karaokenXP
Amazing, sant?

3 kommentarer:

  1. Awww, jeg synes vi hadde en veldig koselig julefest på første vaffel :D Det er kos å feire sammen med venner!
    Ble kanskje litt lenge på den karaoken til slutt(da det bare var Cat og meg igjen XD)

    SvarSlett
  2. Det var kos! Men det var mer venlig fest enn jul, om du skjønner hva jeg mener....

    SvarSlett
  3. hehehe.. dødsbra juletre da! Altid gøy med karaoke! :D Men tror nok det hadde vært mer enn en utfordring for å forstå den teksten der gitt, uansett om det er koreansk eller japansk.. :P

    SvarSlett