torsdag 27. august 2009

Inger kom hjem forrige torsdag. Vi dro opp til Gerdermoen for å møte henne. Det tok litt tid og jeg hadde selvsagt ikke lagt på nok penger på parkeringsautomaten, så jeg måtte løpe ut å legge på mer. Så jeg fikk ikke tatt imot henne når hun kom ut, men det gjør jo ikke så mye. Jeg var jo der tross alt:PHer er vi utenfor inngangen på Gardermoen.


Deretter dro vi hjem til pappaen til Inger for å spise kake og drikke øl. Alltid en slager!XD


På fredag møttes vi på Blindern for lunch. Jeg og Cat benyttet sjansen til å gå på pc-rommet og bestille flybilletter g hostell i Sapporo. Vi har tross alt 150 utskrifter vi ikke får brukt opp før vi drar. Vi avsluttet dagen med en kaffe på Nero:)

På søndag var det sammenkomst hos Lene, Ingers mor. Hun hadde laget vafler og ostekake.
Ser det ikke sommerlig ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar