fredag 10. juli 2009

Fikk penger av lånekassa i går. litt over 52.000kr. Det er 20.000 mindre enn jeg hadde regnet med, og når skolepengene er på nesten 30.000 vil det si at jeg ikke kan leve så veldig godt på den summen...
Så jeg sendte en mail til Lånekassa og lurte på om dette var hele summen jeg kom til å få. Heldigvis viste det seg at skolepengene ikke er medregnet. De kommer senere. Må visst sende inn enda en skjema, som vi skal få fra skolen i Japan. Må si jeg er utrolig letta akkurat nå:D
Ser ut til at jeg ikke trenger å leve på ris og vann alikevel!XD

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg er veldig glad for at jeg leste dette innlegget, det fikk meg til å slappe av littegrann. Men *****s skjemaer, gah.

    SvarSlett
  2. :P ja, skjemaer er et herk. men det skaffer penger og andre skjemaer som får oss inn i japan. Så da skal jeg ikke klage for mye.

    SvarSlett